La Nevada

La Nevada

EntradaAutor: Genís Pratsevall » 10 març 2010, 19:13

M'estranya que el líder stoer no hagi fet cap declaració referent al gran problema que pateix el país amb l'apagada a les comarques Gironines ... Com estàs tu Manel? Tens electricitat per fer anar els teus invents electrònics?
Genís Pratsevall

Re: La Nevada

EntradaAutor: cromelnordic » 10 març 2010, 23:37

Genís Pratsevall ha escrit:M'estranya que el líder stoer no hagi fet cap declaració referent al gran problema que pateix el país amb l'apagada a les comarques Gironines ... Com estàs tu Manel? Tens electricitat per fer anar els teus invents electrònics?

Estimat usuari i amic Genis,

Jo estic molt absorbit per la situació que anomeno situació 9/10 (no ho dic com cap mena d'orgull ni pressumpció, i parlo seriosament), i no disposo de massa (de fet, en tinc poc) temps com per fer articles i declaracions. M'agradaria tenir més disponibilitat temporal, però no és així.

Si algú em vol oferir un article o una proposta per a un article, me la llegiré, i, si la trobo prou bona i prou adient, la publicaré i, en tot cas, donaré contestació a qui me l'hagi enviat. Me la podeu enviar per correu electrònic o per via missatgeria interna d'aquests fòrums. Si és un bon article o similar, serà positivament benvingut.

Tingueu present, i ho dic seriosament i sense renyar a ningú, que no cobro diners per fer el portal stoer; al contrari, el manteniment el pago íntegrament de la butxaca... i no surt molt barat. Si em guanyés la vida fent el portal stoer, en podria fer un de molt millor, n'estic segur, però la realitat no és així. Em sap greu, però no li demanis peres al figuer.

El que sí que podria fer, és copiar-pegar un article d'un altre espai (per exemple, la web del diari Avui) a La Stoa, però això té almenys dos problemes: primer, els drets d'autor; segon, no és l'ideal, seria preferible escriure articles de creació original.

¿Suposo que em compreneu, oi, estimat poble?

En fi, a veure si amb el temps anem millorant el portal stoer i a fer-lo més capaç i més competitiu.

En tot cas, desitjo, almenys a tots els qui em llegiu, que passeu una bona nit. Salut i sort.

PD: En tot cas, si us pot interessar, avui hem penjat un article-comentari a La Stoa sobre un article de la Constitució. Qui ho desitgi, que el llegeixi. Arrivederchi, stoers.
cromelnordic

Entrades: 1845
Membre des de: 13 nov. 2008, 00:01

EntradaAutor: DeBarna » 11 març 2010, 11:22

oma crom, pero no tot as cobra am diners :oops:

Tu i guañas fama am lastoa, pensai am axo tambe. Molta gen dintarnet at kunex per axo, eh ;) :)

Viscalastoa! :D
DeBarna

EntradaAutor: cromelnordic » 11 març 2010, 14:46

DeBarna ha escrit:oma crom, pero no tot as cobra am diners :oops:

Tu i guañas fama am lastoa, pensai am axo tambe. Molta gen dintarnet at kunex per axo, eh ;) :)

Viscalastoa! :D

Per suposat, estimada usuària DeBarna... No tots els beneficis són econòmics.

I m'agrada ser famós gràcies a La Stoa, encara que potser no sigui davant molta gent. Però els meus usuaris, que en tot cas són tots els que tinc, me'ls estimo, i vull que ells m'apreciin a mi com a bon administrador. I el moviment només es demostra caminant, encara que no sempre faci falta caminar molt, però sí almenys una mica.

El que passa, és que jo vaig escàs de temps; l'he d'invertir amb assumptes ineludibles. El 15 de maig serà un moment molt crucial...

Suposo que saps, DeBarna, que m'encantaria tenir molt de temps per invertir-lo en el meu estimat portal i els meus estimats usuaris... però de temps en tinc ben poc; i creu-me que ho lamento. Però un s'ha de guanyar el pa...

Però les teves observacions i les teves peticions seran molt tingudes en compte. Prometo no oblidar-les. I, insisteixo, lamento no poder-les satisfer, almenys no del tot. Donem temps al temps, amiga.

A reveure!!
cromelnordic

EntradaAutor: panchoduarte » 22 març 2010, 22:29

cromelnordic ha escrit:PD: En tot cas, si us pot interessar, avui hem penjat un article-comentari a La Stoa sobre un article de la Constitució. Qui ho desitgi, que el llegeixi. Arrivederchi, stoers.

Usté y quién más?

Voy a leerlo a conitinuasión.
panchoduarte

EntradaAutor: cromelnordic » 23 març 2010, 12:18

panchoduarte ha escrit:
cromelnordic ha escrit:PD: En tot cas, si us pot interessar, avui hem penjat un article-comentari a La Stoa sobre un article de la Constitució. Qui ho desitgi, que el llegeixi. Arrivederchi, stoers.

Usté y quién más?

Voy a leerlo a conitinuasión.

:) Doncs ja saps. Pots llegir-lo quan vulguis, Pancho.
cromelnordic

Torna a: Política, societat i catalanisme

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant