cromelnordic ha escrit:Apreciados stoeros y stoeras,
Como este hilo de foro está dirigido a la gente de Umbría, lo haré en castellano.
Como al menos algunas personas saben, me tomé un tiempo de descanso de Umbria para reflexionar e intentar llegar a conclusiones. Y me ha sido útil. Pero este tiempo se acerca a su final. De hecho, el 12 de marzo es el último dia de mis vacaciones, o sea, el dia 13 es dia para volver a Umbria; aplicando mis conclusiones y dispuesto a hacer un buen trabajo como un umbriano más y el representante stoero. El tiempo dirá si mis reflexiones personales han sido tan sólidas como yo pienso ahora mismo. Veremos.
De hecho, cuando vuelva a Umbria, tengo previsto, lo anuncio ahora, empezar una partida de Cazafantasmas, donde uno de los personajes que volverá será el ejecutivo Fantasmón. Aún no sé si volveran Mágica, Edwards o Max. Se verá.
Así pues, con este hilo de foro supongo que los Umbrianos estaran al tanto de mi bastante cercana vuelta (ya que, en Internet, las noticias corren).
Dando pues por bien informada la noticia, me despido. Buenos dias, stoeros y umbrianos. Hasta la próxima. Chao.
Crom el nórdico.
Jugador de Umbria y administrador del Cosmos Stoero.
cromelnordic ha escrit:Dóna'm una setmana de temps com a màxim i respondré les teves preguntes, Alt Revisor. Aquest cap de setmana m'hi posaré o, com a molt, qualsevol dia sense sobrepassar la setmana de temps mateixa.
Manel_Bosch ha escrit:cromelnordic ha escrit:Dóna'm una setmana de temps com a màxim i respondré les teves preguntes, Alt Revisor. Aquest cap de setmana m'hi posaré o, com a molt, qualsevol dia sense sobrepassar la setmana de temps mateixa.
Necessitaríem les resposTes abans del dilluns. Dongui imporTància al Cosmos.
cromelnordic ha escrit:Manel_Bosch ha escrit:cromelnordic ha escrit:Dóna'm una setmana de temps com a màxim i respondré les teves preguntes, Alt Revisor. Aquest cap de setmana m'hi posaré o, com a molt, qualsevol dia sense sobrepassar la setmana de temps mateixa.
Necessitaríem les resposTes abans del dilluns. Dongui imporTància al Cosmos.
¿I es pot saber per quin motiu hi ha tantes presses?
cromelnordic ha escrit:Escoltant i atenent la petició de l'Alt Revisor, respondré totes les següents preguntes, les del següent llistat:
1.- Què és Umbria?
2.- Què hi ha feia En Crom a Umbria?
3.- Per què l'esmenTaT Crom va abandonar Umbria?
4.- Per què En Crom vol Tornar a Umbria?
5.- El lider Crom arribarà a tornar a Umbria?
6.- Cal l'execuTar el punt que es TracTa a la pregunTa 5?
7.- PoT això dir que es pot acTivar un frisamenT per Tornar al Racó?
8.- I a la RFR-RFC?
9.- A què porTa ToT això?
10.- Faci una redacció sobre què pensa fer a Umbria duranT la primera seTmana. (màxim 235 paraules, sense compTar els articles)
Ara van les respostes:
1.- Què és Umbria?
Umbria, també anomenat Comunitat Umbria, es una web de preferència molt castellanoparlant del món de rol, amb la següent direcció: http://www.comunidadumbria.com/
2.- Què hi ha feia En Crom a Umbria?
Era jugador de partides, director d'una partida i participant dels fòrums. I crec que res més. Un usuari bastant estàndard, vaja.
3.- Per què l'esmenTaT Crom va abandonar Umbria?
Perquè n'estava una mica fart de com em tractaven. Eren una mica grollers.
4.- Per què En Crom vol Tornar a Umbria?
Perquè crec que ara la situació pot anar millor, ja que he après de l'experiència.
5.- El lider Crom arribarà a tornar a Umbria?
Si no passa cap sorpresa inesperada, sí: el dia 13 torno a Umbria.
6.- Cal l'execuTar el punt que es TracTa a la pregunTa 5?
No obligatòriament, però seria preferible.
7.- PoT això dir que es pot acTivar un frisamenT per Tornar al Racó?
Al Racó no crec que hi torni a curt plaç. El Racó i Umbria tenen poc a veure.
8.- I a la RFR-RFC?
No, gens. Suposo que a la RFR-RFC no hi tornaré en ma vida. Per bastantes raons.
9.- A què porTa ToT això?
Jo el que he volgut fer és que la gent sàpiga que tornaré a Umbria aviat.
10.- Faci una redacció sobre què pensa fer a Umbria duranT la primera seTmana. (màxim 235 paraules, sense compTar els articles)
En la primera setmana a partir del 13 de març, participaré ocasionalment en el xat d'Umbria com una persona normal, sense cap intent de destacar de forma inapropiada, miraré les partides a veure si em puc apuntar en alguna com a jugador, i possiblement crearé una nova partida de Cazafantasmes. No faré cap missatge avisant de la meva tornada com si fos un fet especial. Tinc present de tornar a posar en actiu el meu decret d'utilització de partides, si es dóna el cas.
Torna a: El Forumstoa en lengua castellana
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant